Zrychlení, přesnost, uvolnění kapacit týmu – podívejte se, jak jsme díky automatizaci zjednodušili finanční procesy a zvládli nejvytíženější období.
89 % nakupujících by chtělo doručování v konkrétním časovém okně. Jak tomuto požadavku vyhovět bez velkého programování? Čtěte na DODO blogu.
Poslechněte si v naší videorecenzi, proč si Bookbot vybral pro partnery logistiky poslední míle v Německu a Rakousku DODO.
Žádné minimální garantované objemy zásilek a jednoduchá integrace časových slotů. To je DODO. Zjistěte víc o našich nadstandardních službách pro e-commerce.
Decathlon rozšiřuje doručení ve stejný den do Ostravy a DODO zajišťuje, aby se zásilky dostaly ke svým zákazníkům. Zjistěte, jak služba funguje.
Možná vás napadá, co to udržitelná logistika vlastně je a co všechno se pod termínem skrývá. V současné době hýbe společností snaha o minimalizování negativních dopadů na životní prostředí. Odvětví logistiky má na životní prostředí nezanedbatelný vliv a jsou to právě logistické společnosti, které mohou udělat pozitivní změnu tím, že implementují udržitelnost do své firemní politiky.
Spotřebitelé sází na udržitelnost. Jakým výzvám čelí e-shopy a doručovací společnosti? Na co se zaměřit a jak vyřešit logistiku po městě při doručování zboží nebo potravin?
Rozvážíme pro Košík.sk i na Slovensku! Naši profesionální kurýři zajišťují čerstvé doručení potravin v Bratislavě a Zvolenu již od 30. května. Postupně zajistíme logistiku v dalších šesti městech.
Doručení poslední míle je nejnáročnější a nejnákladnější částí celé logistiky. To, zda proběhne v pořádku, má vliv na celkovou spokojenost zákazníků. Jak předcházet hlavním problémům, které mohou vyústit ve ztrátu zásilky nebo zákazníkovu reklamaci?
Než se zásilka vydá na cestu ze skladu k zákazníkovi, čeká ji spousta nástrah, především datových. Přečtěte si, co je třeba pro úspěšné last mile delivery.
Firmy, které dodávají zboží zákazníkům, by měly přemýšlet o obalech, které používají, a přejít k ekologičtějším a udržitelnějším alternativám. V době, kdy všichni hledáme způsoby, jak snížit uhlíkovou stopu, může ekologické balení výrazně pomoct.
Dovoz potravin do 3 hodin od objednání, vysoká kvalita čerstvého ovoce a zeleniny a garance zachování teplotního řetězce chlazených i mražených potravin. Na to se mohou spolehnout zákazníci společnosti Billa, kteří si objednají potraviny online. Spuštění e-shopu a zavedení rozvozu potravin si z naší strany vyžádalo komplexní poradenství v oblasti logistiky, skladování i zákaznické zkušenosti.
Nejrychleji chtějí doručit nákupy obyvatelé velkých měst. Jak jim vyhovět a přitom nezhoršit dopravu či životní prostředí? Odpovědí je zónová logistika.
Přečtěte si, jaké novinky jsme přinesli do logistiky poslední míle v roce 2023 a jak se to odrazilo na růstu společnosti DODO.
Objevte nejnovější trendy v logistice poslední míle pro rok 2024 a to, jak mění logistiku i očekávání zákazníků.
Zjistěte, jak same day delivery pomáhá e-shopům zlepšovat zákaznickou zkušenost v oborech, kde to (zatím) není standardem, a jakou roli v tom hraje DODO.
Jak nastavit logistiku poslední míle? Je u logistické společnosti důležitější zkušenost nebo technologie? Poslechněte si v podcastu s Peterem Menkym.
Máte obchodního ducha, ale nechcete se do podnikání pouštět úplně sami? Pak je franšíza pro vás tím správným směrem.
Zjistěte, co je potřeba k efektivnímu a udržitelnému doručování na poslední míli. Od vánočních legend po praktické rady pro elektronické obchodování, průzkum nákupního chování, rozdíly v doručování a tipy pro sváteční období. Veselé Vánoce a šťastný rok 2024!
V DODO během vánoční sezóny oblékají kurýrské uniformy i manažeři, aby zajistili včasný rozvoz jídel a balíků.
Pojďte se s námi podívat na evoluci logistiky v průběhu let i na současné trendy a budoucnost. Řada dojde i na využití automatizace a umělé inteligence.
Až ⅓ jídla na světě se vyhodí. Tisíce lidí v českých azylových domech si přitom nemohou dovolit koupit teplé plnohodnotné jídlo. A to se snažíme spolu s organizací Zachraň jídlo, z.s. změnit. Pomoci nám v tom můžete i vy.
Doručovat tzv. big box zásilky ve stejný den včetně víkendů? Pro slovenského prodejce elektra NAY žádný problém. Díky spolupráci s DODO zavedl doručení velkých zásilek dvěmi kurýry v den objednání, samozřejmostí je i výnos do patra. A to jako vůbec první na Slovensku.
Tuny zkušeností s doručováním potravin zákazníkům jsme přetavili do 10 tipů pro vánoční sezónu. Inspirujte se, jak připravit logistiku na konec roku.
Úspěch vašeho e-shopu na BF závisí na tom, jak dobře připravíte logistiku. Na co byste se měli zaměřit, abyste vše zvládli ke spokojenosti své i svých zákazníků?
Přečtěte si, čemu se v sezóně vyvarovat z hlediska logistiky. Doručení totiž hraje podstatnou roli v tom, jestli se k vám zákazníci vrátí i po výprodejích.
Největší sportovní řetězec na světě – Decathlon – se rozhodl jako první ve svém oboru nabídnout svým zákazníkům doručení ve stejný den. DODO zboží dopraví a navíc donese až za druhé dveře.
Zjistěte, jak propojit svůj e-shop s DODO: 3 cesty k integraci dat pro efektivní logistiku a sledování objednávek v reálném čase.
Jako první zavádíme dynamickou cenotvorbu do logistiky poslední míle. Pojďte se podívat, co toto inovativní řešení pro last mile delivery přináší e-shopům.
Díky kombinaci logistiky a technologií vám přinášíme inovativní řešení pro doručení potravin z vašeho e-shopu. Zjistěte výhody outsourcingu logistiky na DODO.
Dobře si uvědomujeme, jaký vliv má logistika poslední míle na životní prostředí. V naší flotile proto máme i elektromobily. Jak vypadá jejich provoz v praxi?
E-shop BILLA a naše logistické služby společně tvoří kombinaci, která zajišťuje, že vaše oblíbené produkty dorazí včas a v perfektním stavu.
Mountfield a DODO přinášejí revoluční doručení ve stejný den pro vybavení domu a zahrady v Plzni a Brně.
Bookbot ve spolupráci s DODO přináší Vídni ekologickou službu vyzvedávání použitých knih přímo z domova díky inovativnímu Booktaxi.
Více nových zákazníků, větší loajalita těch stávajících nebo třeba méně opuštěných košíků. I s tím vám může pomoci díky same day delivery. Přečtěte si jak.
Největší sportovní řetězec na světě Decathlon se rozhodl ve spolupráci s DODO jako první ve svém oboru nabídnout svým zákazníkům doručení ve stejný den.
Efektivnější doprava, méně rozvozových aut ve městech, menší emise. To přináší nový algoritmus pro predikci objednávek, který vyvíjíme. Zjistěte o něm víc.
Nenechte si ujít nejnovější rozhovor s naší finanční ředitelkou, Vierou Slotou Geckovou, v podcastu Podnikatelka.
Obliba tzv. same day delivery mezi Čechy roste. Zatímco v generaci X preferuje doručení do 90 minut nebo ten samý den jen čtvrtina nakupujících, mezi lidmi z Gen Z už je to 35 procent.
Díky zónové logistice bude náš rozvoz efektivnější, zákazník dostane svoji zásilku rychleji a klient za doručení zaplatí méně.
V dnešním konkurenčním prostředí e-commerce a logistiky se doručování v časových intervalech stalo zásadní inovací, která přináší výhody jak koncovým zákazníkům, tak e-commerce obchodníkům i kurýrním společnostem.
Doručení v den objednání byla donedávna výsada potravin nebo léků. Nyní se ale dostalo i na spotřebiče z Electro World. Ty navíc vyneseme, zapojíme a staré si odvezeme.
Rozšiřujeme spolupráci se Zachraň jídlo, přidáváme 5. linku do Azylového domu sv. Terezie. Denně bezplatně doručujeme 70 porcí.
DODO je aktuálně jedním z největších rozvozců potravin v Evropě. Abychom zajistili 100% kvalitu převážených potravin, dodržujeme vyšší hygienické standardy, než nám ukládá zákon.
Pro našeho klienta Nespresso doručujeme kávu rychle a ekologicky. Použité kapsle vracíme k recyklaci.
Nový e-shop BILLA nabízí čerstvé potraviny a zeleninu do 3 hodin od objednání. Nový klient využívá DODO dopravu pro udržení kvality a teploty. Bude-li testování úspěšné, služba se rozšíří i do dalších částí ČR.
Přemýšlíte o rozjezdu podnikání a láká vás franšíza? Přinášíme vám k tomuto konceptu několik zajímavostí, které by vám neměly uniknout.
Pro klienta Dr. Max již rok zajišťujeme expresní doručení v rámci Prahy. Nově se na nákupy přivezené ve stejný den mohou těšit také lidé z Brna a Ostravy. Za rok spolupráce jsme doručili již 50 000 objednávek.
Prestižní britský ekonomický deník Financial Times ve spolupráci se statistickým portálem Statista nás zařadil mezi 1000 nejrychleji rostoucích společností v Evropě.
Vývojové oddělení, které řídí naši vlastní datovou logistickou platformu, pravidelně pořádá DevCon. Více o novinkách z již 7. interní konference najdete v článku.
Peter Menky, DODO Group Chief Commercial Officer v rozhovoru pro magazín Packagin Herald popisuje, proč je DODO nejlepší volbou v logistice poslední míle.
V minulém roce jsme operovali na sedmi evropských trzích napříč třinácti tržními segmenty. Připsali jsme si zároveň rekordní obrat ve výši 1,3 miliardy korun.
V DODO neustále hledáme způsoby, jak zkrátit dobu doručení a snížit dopady logistiky na životní prostředí. Ve spolupráci s řetězcem drogerií Rossmann proto testujeme doručování pomocí dronu, které v budoucnu zajistí nejen rychlejší a přesnější doručení, ale také méně zplodin a prázdnější silnice.
V DODO nemáme nikdy hotovo. Během dvou let fungování v Maďarsku se nám podařilo navázat spolupráci s nejsilnějšími značkami napříč segmenty, a kromě Budapešti jsme úspěšně expandovali i do mnoha dalších maďarských měst. A jak se nám daří? Posuďte sami.
Data-driven logistická platforma GAIA je náš vlastní in-house vyvinutý systém, díky němuž DODO dosahuje tak vysoké efektivity v rámci městské logistiky.
Chtěli byste podnikat, ale chybí vám originální nápad? Jako franšízant můžete podnikat i bez vlastního produktu, a navíc se schováte pod renomovanou značku.
Logistický trh pořád mění a vyvíjí, musíme se mu neustále přizpůsobovat. Jak DODO zvládá neustálé změny a kudy vede naše další cesta?
Projekt DODO Partner vyhrál ocenění Franšízor roku 2021. Vedoucí oddělení franšízy Stanislav Nečas nám v rozhovoru prozradí, jaký ten první rok byl a proč si podle něj právě naše franšíza vítězství v soutěži zasloužila.
Jsme DODO a nebojíme se vyšlapávat nové cesty, na základech klasické franšízy jsme postavili vlastní jedinečný koncept, který nám umožňuje expandovat a současně garantovat požadovanou kvalitu.
Logistika poslední míle se stává nejdůležitější částí celého přepravního procesu, protože rychlost a kvalita doručení má dle aktuálních průzkumů zásadní vliv na retenci zákazníka a jeho celkovou spokojenost s nákupem.
Bageterie Boulevard je jedním z největších českých fast-foodových řetězců, aktuálně provozuje 55 restaurací v České republice, na Slovensku, v Německu a v Arabských Emirátech. Současně s klasickým fast-foodovým modelem obsluhy, kdy je objednané jídlo během několika minut připraveno k vyzvednutí a konzumaci nebo k odnosu, provozuje také službu expresního doručení na adresu.
Forbes Česko · Forbes Byznys podcast – Michal Menšík (DoDo)
Raketový vzestup e-commerce v posledních letech a zvyšující se očekávání zákazníků znamenají velký tlak na co nejlepší zvládnutí poslední míle v logistice. Jaké překážky zásilku na cestě od obchodníka až ke spokojenému zákazníkovi zpravidla čekají? Poslední mílí se myslí překonání konečného úseku cesty, kdy je zboží dodáno přímo klientovi. Jedná se o nejvíce nákladnou a […]
Kurýři DoDo v ulicích měst představují nejviditelnější část naší činnosti. Za spolehlivým doručením až ke dveřím koncových zákazníků ale stojí velká spousta práce za klávesnicí. Díky našim vývojářům celý proces objednávky a doručení funguje hladce a efektivně. Jak tedy vlastně vývoj v DoDo vypadá a jaký má vliv na fungování celé naší společnosti? Tak trošku […]
Vyřizovat věci online je dnes už běžnou záležitostí a zejména tento rok objevuje nově velká spousta lidí krásu objednávání na dálku. Katie Steckles, matematička z Cambridgeské univerzity, se v roce 2018 rozhodla vypočítat, kolik času získáváme ročně díky moderním technologiím.
Práce kurýrů DoDo není ani přes využívání nejmodernějších technologií a efektivní plánování snadná, protože vyžaduje velkou zodpovědnost a pečlivost. Nejen v těchto nelehkých dnech jsou navíc služby kurýrů klíčové pro fungování společnosti. DoDo však tvoří jak kurýři (je jich více než 1000), tak zaměstnanci v kanceláři. My jsme se rozhodli tyto dva světy opět více […]
Internet zcela změnil pohled na geografické vzdálenosti, což má velký vliv na logistiku. Díky e-commerce má i sebemenší firma možnost oslovit zákazníky bez ohledu na její fyzickou adresu. Hlavní roli v úspěchu hraje schopnost dodávat produkty spolehlivě, flexibilně a především rychle. Proto na čím dál tím větší důležitostí získává tzv. last mile delivery. Co se […]