V DODO neustále hledáme způsoby, jak zkrátit dobu doručení a snížit dopady logistiky na životní prostředí. Ve spolupráci s řetězcem drogerií Rossmann proto testujeme doručování pomocí dronu, které v budoucnu zajistí nejen rychlejší a přesnější doručení, ale také méně zplodin a prázdnější silnice.
V DODO nemáme nikdy hotovo. Během dvou let fungování v Maďarsku se nám podařilo navázat spolupráci s nejsilnějšími značkami napříč segmenty, a kromě Budapešti jsme úspěšně expandovali i do mnoha dalších maďarských měst. A jak se nám daří? Posuďte sami.
Data-driven logistická platforma GAIA je náš vlastní in-house vyvinutý systém, díky němuž DODO dosahuje tak vysoké efektivity v rámci městské logistiky.
Chtěli byste podnikat, ale chybí vám originální nápad? Jako franšízant můžete podnikat i bez vlastního produktu, a navíc se schováte pod renomovanou značku.
Logistický trh pořád mění a vyvíjí, musíme se mu neustále přizpůsobovat. Jak DODO zvládá neustálé změny a kudy vede naše další cesta?
Projekt DODO Partner vyhrál ocenění Franšízor roku 2021. Vedoucí oddělení franšízy Stanislav Nečas nám v rozhovoru prozradí, jaký ten první rok byl a proč si podle něj právě naše franšíza vítězství v soutěži zasloužila.
Jsme DODO a nebojíme se vyšlapávat nové cesty, na základech klasické franšízy jsme postavili vlastní jedinečný koncept, který nám umožňuje expandovat a současně garantovat požadovanou kvalitu.
Logistika poslední míle se stává nejdůležitější částí celého přepravního procesu, protože rychlost a kvalita doručení má dle aktuálních průzkumů zásadní vliv na retenci zákazníka a jeho celkovou spokojenost s nákupem.
Bageterie Boulevard je jedním z největších českých fast-foodových řetězců, aktuálně provozuje 55 restaurací v České republice, na Slovensku, v Německu a v Arabských Emirátech. Současně s klasickým fast-foodovým modelem obsluhy, kdy je objednané jídlo během několika minut připraveno k vyzvednutí a konzumaci nebo k odnosu, provozuje také službu expresního doručení na adresu.
Forbes Česko · Forbes Byznys podcast – Michal Menšík (DoDo)
Raketový vzestup e-commerce v posledních letech a zvyšující se očekávání zákazníků znamenají velký tlak na co nejlepší zvládnutí poslední míle v logistice. Jaké překážky zásilku na cestě od obchodníka až ke spokojenému zákazníkovi zpravidla čekají? Poslední mílí se myslí překonání konečného úseku cesty, kdy je zboží dodáno přímo klientovi. Jedná se o nejvíce nákladnou a […]
Kurýři DoDo v ulicích měst představují nejviditelnější část naší činnosti. Za spolehlivým doručením až ke dveřím koncových zákazníků ale stojí velká spousta práce za klávesnicí. Díky našim vývojářům celý proces objednávky a doručení funguje hladce a efektivně. Jak tedy vlastně vývoj v DoDo vypadá a jaký má vliv na fungování celé naší společnosti? Tak trošku […]
Vyřizovat věci online je dnes už běžnou záležitostí a zejména tento rok objevuje nově velká spousta lidí krásu objednávání na dálku. Katie Steckles, matematička z Cambridgeské univerzity, se v roce 2018 rozhodla vypočítat, kolik času získáváme ročně díky moderním technologiím.
Práce kurýrů DoDo není ani přes využívání nejmodernějších technologií a efektivní plánování snadná, protože vyžaduje velkou zodpovědnost a pečlivost. Nejen v těchto nelehkých dnech jsou navíc služby kurýrů klíčové pro fungování společnosti. DoDo však tvoří jak kurýři (je jich více než 1000), tak zaměstnanci v kanceláři. My jsme se rozhodli tyto dva světy opět více […]
Internet zcela změnil pohled na geografické vzdálenosti, což má velký vliv na logistiku. Díky e-commerce má i sebemenší firma možnost oslovit zákazníky bez ohledu na její fyzickou adresu. Hlavní roli v úspěchu hraje schopnost dodávat produkty spolehlivě, flexibilně a především rychle. Proto na čím dál tím větší důležitostí získává tzv. last mile delivery. Co se […]