Unikátní technologie GAIA

Naše ikonická zelená auta jen tak nepřehlédnete. Vyhledávaného B2B logistického partnera z nás ale nedělá pouze velká flotila CNG vozů. Naším unikátním produktem je GAIA, logistická platforma, přes kterou probíhá komunikace dispečinku s kurýry i kompletní organizace a plánování objednávek od našich klientů. Prostřednictvím nasbíraných dat optimalizujeme veškeré procesy a další funkce.

Efektivní

Efektivní

Maximální efektivity celého procesu dosahuje GAIA pomocí neustálého monitoringu veškerých dat.

Flexibilní

Flexibilní

Díky agilnímu škálování se logistické kapacity pružně přizpůsobí jakýmkoliv podmínkám.

Šetří přírodu

Šetří přírodu

Inovace logistického modelu zmírňuje jeho negativní dopady na životní prostředí.

Výzvy současné městské logistiky

Last mile doručení je nejdražším segmentem celé cesty a tvoří až 53 % celkových nákladů na přepravu.

Jeho koordinace je navíc složitý proces s mnoha proměnnými. Pro úspěšné doručení je klíčová optimalizace času doručení, dopravy, spotřeby paliva nebo využití kurýrů. Kromě nákladů a organizace je problémem i prudký nárůst počtu doručovaných zásilek, který způsobuje přetížení dopravy a znečištění vzduchu ve městech. Do roku 2030 se očekává, že emise CO2 v hustě osídlených oblastech vzrostou o 32%.

Různé druhy zboží mají navíc peak v jiné časy.
Auta dopravců tak jezdí často poloprázdná.

Zónová logistika je přístup, kdy jsou mezi klienty sdíleny zdroje jako například kurýři nebo vozidla. Díky tomu můžeme maximalizovat jejich využití, zvýšit celkovou efektivitu doručení, snížit provozní náklady i negativní dopady na životní prostředí. To vše vám zaručí náskok před konkurencí.

Platforma GAIA s pickovací aplikací:
snadný start ve světě e‑commerce

Pikovací aplikace – Zákazníci si na e-shopu Pennydomu.cz mohou nákup objednat až tři dny předem, nejrychleji jim bude zboží doručeno dvě hodiny od objednání. V rámci spolupráce s Penny přichází logistický startup vůbec poprvé i s kompetencí kompletního pickingu objednávek. Za účelem spuštění této služby DoDo vyvinulo vlastní aplikaci, která umožní, aby objednávky na nejbližší prodejně sestavil přímo kurýr, který je následně rozváží. Objednávky z e-shopu tudíž nijak nenaruší běžný chod kamenného obchodu. Pro obchodníky znamená zajištění pickingu dopravcem další usnadnění a urychlení potenciálního vstupu na internet.

Jak to vypadá v praxi?

Koncový zákazník vidí pouze usměvavého kurýra a zelené auto, které přivezlo jeho zásilku. To je ale jen špička ledovce. Za každým úspěšným doručením se skrývá unikátní technologie, díky které vše dorazí bez problémů včas.

Doručení očima klienta
Doručení očima DODO

Jak šel čas s DODO

DODO se z malé lokální firmy posunulo do pozice mezinárodní logistické firmy

Více info

O logistice rádi píšeme

Inspirujte se některými novými trendy v logistice na našem blogu.

Více info