Doručování potravin z online supermarketů je očekávaným standardem na trhu. Funguje na bázi časových slotů, díky kterým si koncový zákazník vybere čas doručení, který mu nejvíce vyhovuje. Hlavními přednostmi jsou rychlost a přesnost doručení, bezpečná manipulace a důraz na uchování čerstvosti potravin.
Prodáváte potraviny a je pro vás prioritou doručit koncovému zákazníkovi nákup do domu co nejrychleji a v co nejvyšší kvalitě? Roztrhl se pytel s online nákupy potravin, nestíháte obsloužit všechny svoje zákazníky a hledáte nejlepší řešení? Využijte rozvoz potravin domů přes DODO. Doručujeme přímo z obchodů, skladů nebo pick-up pointů.
Služba rozvoz potravin je vhodná pro všechny obchody, ve kterých mají zákazníci možnost nakoupit online s dovozem domů. Nezáleží na tom, zda potřebujete rozvézt mražené potraviny, maso, suché potraviny, čerstvou zeleninu a ovoce. Díky perfektně zvládnuté logistice doručíme nákup koncovému zákazníkovi ještě v tentýž den a s úsměvem.
Hledáte i další řešení mimo rozvoz potravin? Potřebujete doručit zákazníkovi jídlo, ze kterého se ještě kouří rovnou na talíř? Připravili jsme pro vás službu pro restaurace. Nebo hledáte řešení pro rozvoz velkých i malých balíčků? Pak je pro vás nejvhodnější služba e-commerce.
Tesco jako vůbec první maloobchodní řetězec nabídl českým zákazníkům online nákupy potravin, které doručovala jejich vlastní dodávková flotila. S rostoucím počtem objednávek ale společnost zjistila, že vysokou kvalitu doručení i v budoucnu zaručí až opravdu efektivní logistické řešení. V roce 2018 proto firma oslovila nás. A výsledek? Dnes obsluhujeme 12 velkých poboček v České republice, 3 pobočky na Slovensku a 3 pobočky v Maďarsku.
Doručování zásilek probíhá v časových intervalech neboli slotech. Jejich délka začíná na 30 minutách. Hlavním cílem je komfort pro koncového zákazníka.
Protože neustále sbíráme data z provozu, klademe maximální důraz na jejich bezpečnost. Šifrování dat během přenosu je u nás standardem.
Optimalizujeme trasy pro rychlejší a nákladově efektivnější doručování. Umíme naši flotilu maximálně utilizovat, díky čemuž je doručování zároveň udržitelné.
Pro zajištění vysokého standardu kvality služeb využíváme bodovací systém kurýrů. Systém hodnotí jejich styl jízdy, nehodovost a zpětnou vazbu klientů.
Na základě získaných dat máme real-time přehled o efektivitě provozu. Prostřednictvím API mají stejný přehled k dispozici i naši klienti.
Náš systém je navržen pro všechny dostupné platební metody – hotovost, stravenky, platební karty. Peníze v terénu neustále monitorujeme. Bezpečnost platebních transakcí je pro nás prioritou.
Chcete pomoct s městskou logistikou a zvýšit objem svých objednávek rozvozu potravin domů?