Doručování potravin z online supermarketů je očekávaným standardem na trhu. Funguje na bázi časových slotů, díky kterým si koncový zákazník vybere čas doručení, který mu nejvíce vyhovuje. Hlavními přednostmi jsou rychlost a přesnost doručení, bezpečná manipulace a důraz na uchování čerstvosti potravin.
Tesco jako vůbec první maloobchodní řetězec nabídl českým zákazníkům online nákupy potravin, které doručovala jejich vlastní dodávková flotila. S rostoucím počtem objednávek ale společnost zjistila, že vysokou kvalitu doručení i v budoucnu zaručí až opravdu efektivní logistické řešení. V roce 2018 proto firma oslovila nás. A výsledek? Dnes obsluhujeme 12 velkých poboček v České republice, 3 pobočky na Slovensku a 3 pobočky v Maďarsku.
Doručování zásilek probíhá v časových intervalech neboli slotech. Jejich délka začíná na 30 minutách. Hlavním cílem je komfort pro koncového zákazníka.
Protože neustále sbíráme data z provozu, klademe maximální důraz na jejich bezpečnost. Šifrování dat během přenosu je u nás standardem.
Optimalizujeme trasy pro rychlejší a nákladově efektivnější doručování. Umíme naši flotilu maximálně utilizovat, díky čemuž je doručování zároveň udržitelné.
Pro zajištění vysokého standardu kvality služeb využíváme bodovací systém kurýrů. Systém hodnotí jejich styl jízdy, nehodovost a zpětnou vazbu klientů.
Na základě získaných dat máme real-time přehled o efektivitě provozu. Prostřednictvím API mají stejný přehled k dispozici i naši klienti.
Náš systém je navržen pro všechny dostupné platební metody – hotovost, stravenky, platební karty. Peníze v terénu neustále monitorujeme. Bezpečnost platebních transakcí je pro nás prioritou.
Zjednodušíme začátek podnikání v e-commerce na maximum. Na vás zbývá už jen to, co vám jde nejlépe. Postarat se o růst vašeho byznysu.
Velká flotila kurýrů DODO doručí vaše zboží kdekoliv po Česku i dále. Navíc díky naší pickovací aplikaci nemusíte používat vlastní sklady.
Setkání s kurýrem je při doručení jedním
z nejdůležitějších momentů. V DODO chceme, aby tato zkušenost byla pro všechny zákazníky co nejlepší. Naše kurýry proto neustále hodnotíme a dále vzděláváme. Angličtina je samozřejmostí.
Celý systém DODO je postaven na práci s daty v reálném čase, která od nás dostanete k dispozici. Díky nim můžete efektivněji optimalizovat cílení reklamy a lépe porozumět svým zákazníkům.