Rosteme a naše služby se mění

DODO začíná další kapitolu ve zbrusu nových barvách! Naše identita teď odráží dlouhou cestu, kterou jsme jako firma ušli. S tím souvisí i jedna novinka. Abychom se mohli plně soustředit na logistiku poslední míle, rozhodli jsme se zrušit službu osobního asistenta. Jen tak můžeme být co nejlepšími partnery pro velké společnosti jako Košík, Tesco nebo Alza, kterým poskytujeme komplexní službu last-mile delivery.

Portfolio klientů chceme dále rozšiřovat a nabízet jim maximálně efektivní a udržitelná řešení pro městskou logistiku.  O rychlé a spolehlivé doručení zásilek ale určitě nepřijdete. Stačí si objednat třeba jídlo z restaurace nebo potraviny až k vám domů od některého z našich klientů.

2015

Operujeme
Jedno město
Počet kurýrů
10
Plánování tras
Manuálně
Služby
Vlastní platforma
Typický zákazník
B2C

2022

Operujeme
64 měst v 7 státech
Počet kurýrů
2000 +
Plánování tras
Vlastní software GAIA s AI
Služby
E-shopy klientů
Typický zákazník
B2B2C

Otázky a odpovědi

Proč končí služba Osobní asistent?

DoDo mění koncepci a dále se bude soustředit pouze na poskytování služeb v rámci last-mile logistiky pro své B2B partnery.

Na co se nyní zaměříte?

Stále budeme expertem na poslední míli. Jsme partnerem mnoha společností (např. Košík, Tesco, Alza), kterým poskytujeme komplexní službu last-mile delivery. Portfolio klientů chceme dále rozšiřovat. Naším cílem je maximálně efektivní a udržitelná městská logistika.

Proč jste se rozhodli pro výměnu loga?

DoDo prošlo velkou vnitřní transformací. Za krátký čas jsme hodně vyrostli, přetvořili firemní strukturu na groupovou, teď se navíc zaměříme čistě na B2B. Je to hodně změn, které musíme propsat i do DNA značky a její prezentace.

Proč jste zvolili právě tyto barvy?

Naší doménou jsou technologie, které nám umožňují řídit logistiku efektivně a udržitelně. To se muselo projevit i v nové prezentaci DoDo. Zvolili jsme technologičtější barvy, protože právě to je oblast, na kterou se nyní chceme maximálně soustředit.

Co se mění na vašich službách a přístupu?

Náš data-driven přístup i kvalita služeb zůstávají beze změny. Stále budeme expertem na poslední míli.

Mění se nějak váš postoj k udržitelnosti? / Jak podpoříte udržitelnost? / Jak se mění váš přístup z hlediska udržitelnosti? / Jak se mění váš přístup k udržitelnosti?

Ještě více se zaměříme na udržitelnost prostřednictvím technologií a data-driven přístupu. Pomocí chytrého plánování a zónového principu se snažíme snížit počet aut v ulicích a minimalizovat emise. Kromě toho testujeme a používáme alternativní dopravní prostředky, např. elektroskútry nebo elektrická kola Cargio.

Co je vaším cílem pro další roky?/ Kam chcete směřovat v nejbližších letech?

Budeme upevňovat svoji pozici experta na poslední míli. Chceme zavádět nové služby a zvyšovat kvalitu těch současných, rozšiřovat své možnosti (např. přepravy nadrozměrných zásilek) i pole působnosti a posouvat technologii směrem k maximální efektivitě a udržitelnosti.

DODO a jeho cesta

2015

DoDo startuje se službami osobního asistenta

1/2016

DoDo se pod Inveo přesouvá k logistice poslední míle

6/2016

Začátek spolupráce s prvními B2B partnery včetně KFC

2017

Po Plzni spouštíme rozvoz také v Brně

2018

Rozvážíme nákupy pro Tesco, vstupujeme do Polska a na Slovensko

2019

Startujeme divizi DODO Fresh pro rozvoz potravin

2020

Získáváme strategické B2B partnery, vstupujeme do Maďarska a Německa

2022

Získáváme investice ve výši 1,5 mld. Kč a dále rosteme

Chováme se udržitelně

Ve všem co děláme se snažíme být maximálně zodpovědní vůči našemu okolí

Více info

Píšeme o e‑commerce a logistice

Inspirujte se některými novými trendy v logistice na našem blogu.

Více info