11/06/2024

Doručení v den objednání má úspěch. Decathlon a DODO s ním pokračují do Ostravy 

DODO Decathlon expresní doručení ČR

Praha, 11. června 2024: Technologicko-logistická společnost DODO a oblíbený prodejce sportovního vybavení Decathlon nově přinášejí možnost rychlého a přesného doručení zboží i obyvatelům Ostravy a okolí. Decathlon a DODO již od loňského dubna spolupracují na same-day delivery v Praze a od prosince také v Brně. Za tu dobu možnost doručení z prodejen Decathlon až do bytu či na zahradu využilo více než 2 000 zákazníků. Čím dál populárnější se služba stává pro doručení nadrozměrných objednávek.  

„Jednou z našich hlavních motivací pro rozšíření právě do Ostravy je její strategické umístění.  Ostravu a její okolí máme dobře pokrytou našimi pobočkami, což nám umožňuje spolehlivě zajistit dostupnost zboží pro doručení ještě v den objednání. Pobočka Ostrava Avion zároveň patří mezi naše největší obchody, takže bylo logické po Praze a Brně spustit same-day delivery právě v tomto regionu. Vidíme zde potenciál a očekáváme, že o službu bude ze strany zákazníků zájem,“ popisuje Antonio Villascusa, Transport & Logistics Leader ve společnosti Decathlon.  

Zákazníci oceňují možnost přivezení nadrozměrných objednávek 

Výhodou doručení s DODO je kromě rychlosti a přesnosti také fakt, že kurýr zásilku doručí ve vybraném časovém okně. Služba navíc v Praze a Brně umožňuje i doručení nadrozměrných zásilek, o které se postará dvojice kurýrů s větším vozem. Za první rok fungování se v den objednání v prvních dvou spuštěných městech rozvezlo přes 2 000 objednávek. Brno se přitom oproti Praze vyznačuje výrazně větším poměrem nadrozměrných zásilek, je jich skoro 20 procent.  

„Největší přepravenou objednávkou bylo zatím 30 stanů. Nejčastěji si naši zákazníci nechávali doručit zboží, jako jsou běžecké pásy a eliptické trenažery, ale převážel se také bazén, ping pongový stůl, sluneční altánek nebo koš na basketball. Zákazníci ale službu využívají i pro objednání běžného sportovního vybavení, které zkrátka potřebují přivézt rychle, třeba před odjezdem na dovolenou,“ vysvětluje Antonio Villascusa, Transport & Logistics Leader ve společnosti Decathlon

Zatímco v některých segmentech se doručení v den objednání stává standardem, u sportovního náčiní si zákazníci museli počkat. Největší sportovní řetězec na světě Decathlon zprovoznil tuto službu v Česku vloni. Pražským, brněnským a nyní i ostravským zákazníkům, kteří si objednají zboží do 14. hodiny, objednávku doručí ještě v ten samý den, objednávky přijaté po 14. hodině pak hned v den následující – v konkrétním časovém okně, které si zákazník vybere. Rychlé doručení je možné objednat jak při nákupu na e-shopu, tak osobně na některé z prodejen Decathlon. 

„Odezvy ze strany nakupujících jasně ukazují, že komfortní doručení nejen běžného, ale i těžkého a rozměrného sportovního vybavení až domů je v zákaznické zkušenosti významným posunem. Věříme, že se nám s Decathlonem podaří tuto službu dále rozvíjet a postupně ji nabídnout co nejširšímu okruhu zákazníků,“ popisuje start nové služby Ivo Velíšek, CEO DODO pro Českou republiku a Slovensko.  

Pro DODO je prohlubování spolupráce s Decathlonem dalším krokem ve snaze neustále posouvat standardy v oblasti doručování a přinášet službu rychlého a přesného doručení do všech segmentů e-commerce. Změnit logistické standardy se již technologicko-logistické společnosti podařilo v oblasti rozvozu potravin, kde DODO zajišťuje rozvoz pro značky jako Tesco, Košík, Penny či Billu, nebo u rozvozu léků, kde DODO v režimu same-day doručuje ze sítě lékáren Dr. Max. Same-day rozvoz nadrozměrných zásilek pak firma zahájila také v segmentu elektra, a to ve spolupráci se sítí Electro World. 

_______ 

O společnosti DODO  

Doménou společnosti DODO je moderní a ekologicky šetrná městská logistika řízená komplexní datovou platformou, která firmě zajišťuje maximální efektivitu a přesnost při doručování, nejčastěji hned v den objednání. Technologicko-logistická firma DODO je spolehlivým řešením poslední míle pro B2B klienty jako Košík.cz, Tesco, Billa, KFC, Rossmann, Dr. Max nebo Hervis. DODO, které aktuálně operuje s více než 2 300 kurýry a 1 000 vozy, své služby poskytuje v domácí České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Německu, Rakousku a Bulharsku. Žebříček Deloitte Fast50 DODO zařadil mezi nejrychleji rostoucí firmy v regionu CEE. Mezi last-mile operátory se DODO se svým obratem přesahujícím 1,3 miliardy korun řadí mezi 3 největší hráče na Evropském trhu. 

Kontakt: 

PR agentura FYI Prague                            

Michal Marek                                              

Mobil: +420 774 802 149                                     

E-mail: michal.marek@fyi.cz