22/10/2020

Na den kurýrem DoDo během nouzového stavu – Michal Menšík, CEO DoDo

Práce kurýrů DoDo není ani přes využívání nejmodernějších technologií a efektivní plánování snadná, protože vyžaduje velkou zodpovědnost a pečlivost. Nejen v těchto nelehkých dnech jsou navíc služby kurýrů klíčové pro fungování společnosti. DoDo však tvoří jak kurýři (je jich více než 1000), tak zaměstnanci v kanceláři. My jsme se rozhodli tyto dva světy opět více propojit. Lidé tak mají možnost vstát od počítače a vyrazit na den do terénu pod vedením zkušenějších, aby blíže poznali, co práce kurýra obnáší.

Jako jeden z prvních vyrazil Michal Menšík, náš CEO. A jak jeho den na pozici kurýra probíhal? Michal si vyzkoušel, jaké je to rozvážet online nákupy zákazníkům Tesco. Tato práce vyžaduje velké nasazení, což potvrzuje i Michal. Aby nebyl na vše sám, rozvážel nákupy pod dohledem zkušeného kurýra – srdcaře připraveného Michalovi se vším pomáhat.

Rozvozy probíhaly jak na drátkách a zákazníci byli spokojení, ale přesto si Michal odnesl pár dalších nápadů do budoucnosti. Ostatně právě o to se v DoDo každým dnem snažíme. Koukat dopředu, vylepšovat kvalitu služeb a doručovat nejen nákupy, ale také nadstandardní zážitek. Možnost stát se na den kurýrem přináší zcela nový pohled na věc a je impulsem k tomu, abychom přemýšleli nad tím, jak práci kurýrům ještě víc zpříjemnit v kombinaci s laděním všech procesů.

Děkujeme všem, kteří v těchto dnech pilně a zodpovědně zásobují ty, kteří to potřebují. V době, kdy se zavírají obchody a mnoho lidí je odkázáno na pomoc ostatních, je pro nás extrémně důležité, abychom spolehlivě fungovali ve všech ohledech od dodržování hygienických opatření až po náš závazek doručovat společně se zbožím pozitivní energii, která je teď potřebná víc než kdy jindy.

Jana Hejnicová
Marketing manager