DODO Partner Petr Ranocha: Po letech v korporátu vlastním pánem

Petr Ranocha je naším partnerem už tři roky a měsíčně jeho tým rozveze přes 8 000 objednávek. Proč se rozhodl pro franšízu DODO a co by doporučil do začátků ostatním? Přečtěte si v rozhovoru.

Petře, co byla vaše hlavní motivace k podnikání a proč jste se rozhodl pro franšízu DODO?
Po letech zaměstnání v korporátech jsem došel k rozhodnutí zkusit se vydat vlastní cestou. Nemohl jsem najít produkt/službu, do které bych se své vydělané peníze nebál investovat, až do doby (a že byla dlouhá), kdy jsem na portálu o franšízách narazil na DODO. Po přečtení webovek jsem věděl, že tenhle business pro mě má budoucnost, a i když jsem o podnikání do té doby nic nevěděl, hned jsem napsal mail, že mám zájem o bližší informace. A už tu jsem třetím rokem.
Jaké byly začátky? Co byste doporučil lidem, kteří o franšíze také uvažují?
Začátky jsou vždycky náročné, ale se správnými lidmi to nebylo až tak složité. Určitě mi pomohlo, že jsem se mohl obrátit na kolegy z jiných regionů, u kterých jsem se před rozjezdem franšízy zaučoval. O to byl pak můj start jednodušší.
Novým franšízantům bych do začátku poradil, aby se snažili vybudovat si kolem sebe pozitivní prostředí s těmi správnými lidmi, a aby je jejich nový pracovní směr co nejvíc bavil a naplňoval.
Jak vypadá váš provoz dnes, po třech letech jako DODO franšízanta?
Aktuálně provozuji celkem 14 vozidel od nejmenších osobních automobilů po větší dodávky. V týmu máme více než 30 kurýrů, kteří měsíčně doručí přes 8 000 objednávek pro zákazníky z obchodů jako například Tesco, Dr. Max, Decathlon…
Co na DODO franšíze oceňujete a co byste naopak změnil?
Nejvíce oceňuji asi to, že můžu spolupracovat s velkými obchodními značkami a pomocí technologie GAIA si řídit většinu provozu a mít tak přehled o všem podstatném z mé franšízy.
Co vnímáte jako největší výhodu franšízy DODO?
Za relativně nízkou počáteční investici můžete nahlédnout do světa podnikání a když budete dělat správné kroky, s velkou pravděpodobností docela slušně svou investici zhodnotíte.
Vykročte i vy do podnikání po boku zkušeného partnera. Jako DODO franšízant nemusíte řešit nákup aut, shánět zákazníky ani investovat do vývoje technologií. Tohle všechno za vás obstaráme. Staňte se DODO partnerem a rozjeďte své podnikání v logistice.