Dovoz potravin do 3 hodin od objednávky, vysoká kvalita čerstvého ovoce
a zeleniny a zajištění správné teploty pro chlazené i mražené potraviny. To
jsou záruky, na které se mohou zákazníci společnosti Billa díky spolupráci s
DODO. Při spuštění Billa e-shopu a zavedení rozvozu potravin jsme nehráli
jen roli dopravce, ale díky našem zkušenostem jsme pomohli nastavit i
řadu provozních a skladových procesů.

Potřeby klienta:

  1. Potřeba zajištění kompletní logistiky poslední míle pro nově vznikající službu Billa nákup potravin online.
  2. Nulová zkušenost s rozvozem potravin a logistikou směrem ke koncovým zákazníkům.
  3. Potřeba nastavení logistických a skladovacích procesů pro nový e-shop.
  4. Definice rozvozových zón s cílem maximalizovat množství obsloužených zákazníků.

Řešení DODO: